FAQs

Bestelinformatie

Ik wil een bestelling plaatsen maar twijfel over kleuren/formaten, kun je me helpen?

Ik helpen je graag. Neem vooral even contact op via mail of Whatsapp.

Ik heb een leuk artikel gevonden, maar wil hier iets in laten aanpassen. Kan dat?

Dat kan, neem contact op en ik laat je de mogelijkheden weten.

Ik wil een grote oplage bestellen, kunnen we hierover prijsafspraken maken?

Neem vooral even per mail of telefoon contact met me op, dan bekijken we de mogelijkheden.

Ik woon in de buurt, kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dat is zeker mogelijk. Je kunt je bestelling ophalen in Nijmegen. Dit geef je aan tijdens het bestelproces. Je hoeft dan geen verzendkosten te betalen en krijgt een bevestiging als je bestelling klaar ligt. We hebben dan samen even contact over de datum en tijd.

Wat zijn de verzendtarieven en levertijden?

Deze kun je terugvinden op de pagina Betalen en verzenden.

Waarom zijn de verzendkosten soms hoger?

Sommige producten kan ik niet per brievenbuspost verzenden. Deze wordt per pakketpost verzonden.

Ik wil producten van De Gele Knapzak opnemen in mijn eigen assortiment, kan dat?

Leuk, dankjewel voor het compliment! Ik sta altijd open voor samenwerkingen. Neem vooral even per mail of telefoon contact met me op.

Mijn vraag staat er niet tussen, op welke manier kan ik het beste contact opnemen?

Het beste kun je mij dus bereiken door middel van de mail, Whatsappje of telefoontje.

Betaalinformatie

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt betalen via IDeal, PayPal of het bedrag vooraf aan mij overmaken. Wil je het graag vooraf overmaken? Stuur mij dan een mailtje of Whatsappje met de gewenste producten, dan stuur ik je de prijs inclusief verzendkosten. Het bedrag kun je overmaken naar:

Studio Alott
NL81 ASNB 0781 2514 78

Ik heb een leuk artikel gevonden, maar wil hier iets in laten aanpassen. Kan dat?

Dat kan, neem contact op en ik laat je de mogelijkheden weten.

Is Buying On-Line Safe?

Art party authentic freegan semiotics jean shorts chia cred. Neutra Austin roof party Brooklyn, synth Thundercats swag 8-bit photo booth. Plaid letterpress leggings craft beer meh ethical Pinterest.

Bestellingen & Retouren

Ik heb mijn gepersonaliseerde product sneller nodig dan vijf werkdagen, kan dat?

Vaak heb ik het product sneller binnen, maar dat is niet altijd het geval. Daarom hanteer ik een standaard levertijd van vijf werkdagen. Heb je een product sneller nodig, stuur mij dan (na het plaatsen van je bestelling) even een mailtje via info@degeleknapzak.nl. Ik doe dan mijn best je bestelling sneller te verzenden. Helaas kan ik dit echter niet garanderen, omdat ik afhankelijk ben van mijn drukker.

Ik heb geen bevestigingsmail gehad, is mijn bestelling goed doorgekomen?

Stuur ons even een mailtje via info@degeleknapzak.nl, dan zoek ik dit voor je uit.

Ik heb mijn product ontvangen met een beschadiging.

Neem per mail of Whatsapp contact met op. Stuur een foto mee van de beschadiging. Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Ik heb een verkeerde naam doorgeven of een schrijffout gemaakt, wat nu?

Als je deze nog dezelfde dag doorgeeft, dan kan ik dit nog wijzigen. Daarna is je poster waarschijnlijk al naar de drukker.

Ik heb mijn bestelling nog niet binnen, hoe kan dat?

Helaas heb ik geen grip op het werk van de verzendbedrijven en kan het wel eens voorkomen dat PostNL kampt met een vertraging. Mocht het nou langer duren, neem dan even contact op. De post naar België neemt vaak een dag langer in beslag. Meer informatie over de verzending lees je hier Betalen en verzenden.

Ik wil mijn product ruilen, kan dat?

Gepersonaliseerde producten kunnen niet worden teruggestuurd, de andere producten wel. Wil je een product ruilen, dan stuur je deze eerst terug volgens de retourprocedure. Zie ook de pagina retourneren.

Ik wil mijn bestelling graag terugsturen, kan dat?

Ja, niet gepersonaliseerde producten kun je terugsturen, zie voor meer informatie de pagina retourneren.

Ik heb de verkeerd maat besteld, wat nu?

Heb je een gepersonaliseerd product besteld? Dan kan ik deze helaas niet terugnemen. De andere producten kun je terugsturen en opnieuw bestellen. Zie ook de pagina retourneren.

De kleur valt tegen/is niet wat ik verwacht had.

De kleuren van beeldschermen kunnen onderling sterk verschillen en afwijken van de werkelijkheid. Heb je een gepersonaliseerd product besteld, dan kun je deze niet retourneren. Ik ontvang wel graag een mail of berichtje via Whatsapp van je met je klacht. Niet gepersonaliseerde producten kunnen wel worden teruggestuurd. Zie hiervoor de pagina retourneren.

Kan ik ook een deel van mijn bestelling retour sturen?

Het komt wel eens voor dat je een deel van je bestelling niet nodig hebt. Je kunt de niet gepersonaliseerde producten retour sturen. De portokosten voor het retour sturen zijn voor jezelf, de waarde van je teruggestuurde artikelen wordt binnen 14 werkdagen teruggestort op je rekening. Zie hiervoor de pagina retourneren.